Γενικοί Όροι Χρήσης – Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών
Οι παρόντες Γενικοί Όροι, σε συνδυασμό με την Αίτηση Παροχής Υπηρεσιών που υπογράφει ο ενδιαφερόμενος (στο εξής «Συνδρομητής»), καθορίζουν το σύνολο των όρων και προϋποθέσεων υπό τους οποίους η ομόρρυθμη εταιρία Inter Telecom Ο.Ε., με Α.Φ.Μ. 999047080, Δ.Ο.Υ. Κατερίνης, αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. 052785848000 και έδρα την Πιερία, ΤΚ 60134, Κατερίνη (στο εξής «Inter Telecom»), παρέχει στον Συνδρομητή, υπό την προϋπόθεση αποδοχής της αίτησής του, δικαίωμα πρόσβασης και χρήσης των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (βλ. κατωτέρω άρθρα 3 και 4) που περιλαμβάνονται στον εκάστοτε τιμοκατάλογό της (στο εξής «Υπηρεσίες»), μέσω του δικτύου της. Η παροχή των Υπηρεσιών γίνεται με βάση τις ισχύουσες διατάξεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, καθώς και σύμφωνα με τις γενικές άδειες λειτουργίας που έχουν χορηγηθεί στην Inter Telecom από τις αρμόδιες αρχές.
1. Παρεχόμενες Υπηρεσίες
1.1. Σταθερή Τηλεφωνία (μέσω τεχνολογίας VoIP)
Η Inter Telecom παρέχει υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας μέσω τεχνολογίας Voice over Internet Protocol (VoIP), οι οποίες επιτρέπουν την πραγματοποίηση και λήψη τηλεφωνικών κλήσεων μέσω διαδικτύου. Στο πλαίσιο των υπηρεσιών αυτών παρέχονται ιδίως:
- Γεωγραφικοί Αριθμοί: Τηλεφωνικοί αριθμοί που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές της Ελληνικής Επικράτειας και λειτουργούν μέσω διαδικτυακής σύνδεσης (VoIP), ανεξαρτήτως της φυσικής τοποθεσίας του χρήστη.
- Πακέτα Ομιλίας: Πακέτα προπληρωμένων ή μεταπληρωμένων λεπτών ομιλίας προς εθνικούς ή/και διεθνείς προορισμούς.
- Φορητότητα Αριθμών: Δυνατότητα μεταφοράς υφιστάμενου τηλεφωνικού αριθμού από άλλον πάροχο στην Inter Telecom, σύμφωνα με τη διαδικασία και τους όρους που προβλέπονται από το εκάστοτε ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο της ΕΕΤΤ.
- Μεταβίβαση Τηλεφωνικής Γραμμής: Παροχή δυνατότητας μεταβίβασης τηλεφωνικού αριθμού σε νέο δικαιούχο ή χρήστη, κατόπιν υποβολής σχετικού αιτήματος και ολοκλήρωσης των προβλεπόμενων διαδικασιών ταυτοποίησης και νομιμοποίησης.
- Εμφάνιση Αριθμού Κλήσης Τρίτου Παρόχου: Δυνατότητα ρύθμισης της υπηρεσίας ώστε, κατόπιν επαλήθευσης και ταυτοποίησης, να εμφανίζεται αριθμός τηλεφώνου που ανήκει σε τρίτο πάροχο κατά την πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων.
1.2. Κινητή Τηλεφωνία (M2M / IoT)
Η Inter Telecom παρέχει υπηρεσίες κινητής συνδεσιμότητας μέσω προμήθειας και ενεργοποίησης καρτών SIM, οι οποίες προορίζονται αποκλειστικά για χρήση σε εφαρμογές Αυτοματισμού (Machine-to-Machine / Internet of Things). Οι υπηρεσίες αυτές αποσκοπούν στη διασύνδεση, λειτουργία και ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ συσκευών τηλεματικής, παρακολούθησης ή άλλων τεχνικών εφαρμογών, και παρέχονται αποκλειστικά για επιχειρησιακή ή τεχνική χρήση. Οι εν λόγω υπηρεσίες προσφέρονται στο πλαίσιο συμβατικών συνεργασιών με αδειοδοτημένους παρόχους κινητής τηλεφωνίας και δεν συνιστούν παροχή αυτόνομου δικτύου.
1.3. Υπηρεσίες για Επιχειρήσεις (IT Business)
Η Inter Telecom παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες τηλεπικοινωνιακής και τεχνολογικής υποστήριξης επιχειρήσεων, οι οποίες περιλαμβάνουν, ενδεικτικώς και όχι περιοριστικώς:
- Υπηρεσία ePBX (Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο): Παροχή ολοκληρωμένης λύσης τηλεφωνικού κέντρου βασισμένης στο cloud, επιτρέπουσα τη διαχείριση των εταιρικών τηλεπικοινωνιών χωρίς την ανάγκη υλικού εξοπλισμού (server ή PBX).
- Υπηρεσίες Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου: Παροχή εξελιγμένων λειτουργιών διαχείρισης κλήσεων, εσωτερικών επεκτάσεων, IVR, καταγραφής, στατιστικών αναφορών και ενσωμάτωσης με εταιρικά πληροφοριακά συστήματα.
- Ενοποίηση με Microsoft Teams: Διασύνδεση των υπηρεσιών VoIP της Inter Telecom με την πλατφόρμα Microso Teams, προκειμένου αυτή να λειτουργεί ως ολοκληρωμένο εταιρικό τηλεφωνικό κέντρο.
- Υπηρεσίες SMS: Παροχή δυνατοτήτων αποστολής μαζικών ή μεμονωμένων SMS προς πελάτες ή συνεργάτες, με δυνατότητα εμφάνισης:
- α) εμπορικού ονόματος (έως έντεκα [11] λατινικούς αλφαριθμητικούς χαρακτήρες)
- β) αριθμού τηλεφώνου του πελάτη ή
- γ) αριθμού τηλεφώνου τρίτου παρόχου, υπό την προϋπόθεση ταυτοποίησης.
- Υπηρεσίες Χονδρικής (Wholesale): Παροχή πρόσβασης σε τηλεπικοινωνιακές υποδομές και υπηρεσίες στο πλαίσιο συνεργασιών χονδρικής.
1.4. Επιπλέον Τεχνικές Υπηρεσίες και Διευκολύνσεις
- Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη: Παροχή υπηρεσιών τεχνικής βοήθειας, παραμετροποίησης και επίλυσης θεμάτων μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης (π.χ. μέσω AnyDesk ή άλλου πιστοποιημένου λογισμικού), κατόπιν ρητής συναίνεσης του πελάτη.
- Πώληση και Παραμετροποίηση Εξοπλισμού: Διάθεση τηλεφωνικών συσκευών και συναφούς τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, τα οποία παραμετροποιούνται κατάλληλα από την Inter Telecom πριν την αποστολή, προς διευκόλυνση της άμεσης ενεργοποίησης και λειτουργίας τους με τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
1.5. Συνεργασίες και Μεταπώληση Υπηρεσιών
Η Inter Telecom δύναται να συνάπτει συμβάσεις συνεργασίας με επαγγελματίες και επιχειρήσεις, για την προώθηση, εμπορία και υποστήριξη των υπηρεσιών της, σύμφωνα με τα κατωτέρω:
- Εξουσιοδοτημένος Μεταπωλητής: Συνεργάτες που προωθούν τις υπηρεσίες της Inter Telecom σε τελικούς πελάτες. Οι πελάτες που αποκτώνται μέσω αυτών καταγράφονται στο σύστημα της Inter Telecom, η οποία δύναται να παρέχει οικονομική ή εμπορική ανταμοιβή βάσει της δραστηριότητας ή ανανεώσεων των πελατών τους.
- Μεταπωλητής SIM Καρτών: Συνεργάτες που δραστηριοποιούνται στην εμπορία και ενεργοποίηση καρτών SIM για υπηρεσίες M2M/IoT, στο πλαίσιο ειδικής σύμβασης εμπορίας και μεταπώλησης.
- Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης: Συνεργασία με παρόχους ευρυζωνικών ή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, καθώς και με τεχνικούς που λειτουργούν υπό καθεστώς Γενικής Άδειας της ΕΕΤΤ. Οι συνεργάτες αυτοί ενεργούν ως ανεξάρτητοι επαγγελματίες και προωθούν ή υποστηρίζουν τις υπηρεσίες της Inter Telecom προς τελικούς χρήστες, χωρίς να καθίστανται πάροχοι ή υπεργολάβοι αυτών.
Όλες οι συνεργασίες διέπονται από τους εκάστοτε συνομολογημένος συμβατικούς όρους συνεργασίας, που καθορίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών, τους όρους ανταμοιβής, την προστασία προσωπικών δεδομένων, την τήρηση του απορρήτου επικοινωνιών, καθώς και την εν γένει συμμόρφωση με το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένων των αποφάσεων και κανονισμών της ΕΕΤΤ.
Δίκτυο
Το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της Εταιρείας και η υποδομή αυτού το οποίο χρησιμοποιείται από την Εταιρεία για την παροχή των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών.
Τιμοκατάλογος
Ο κατάλογος με τις εκάστοτε ισχύουσες χρεώσεις των παρεχομένων υπηρεσιών, ο οποίος ενημερώνεται κατά καιρούς σύμφωνα με το δικαίωμα της Εταιρείας να καθορίζει και να μεταβάλλει τις χρεώσεις αυτές.
Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών
Οι βασικές υπηρεσίες που παρέχουν διπλής κατεύθυνσης ηχητική επικοινωνία, καθώς και άλλες υπηρεσίες που θα αποφασίσει η Εταιρεία να προσφέρει, όπως θα περιγράφονται στον Τιμοκατάλογο ή/και σε σχετικές οδηγίες που αφορούν τον τρόπο χρήσης των Υπηρεσιών.
Εξοπλισμός
Κάθε κατάλληλη για την πρόσβαση στις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών συσκευή που πληροί τους όρους της νομοθεσίας.
Φορέας
Ο κάθε φορέας, οργανισμός, εταιρεία ή αρχή που σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία εμπλέκεται στην υλοποίηση της φορητότητας αριθμών και σε όποια άλλη υπηρεσία είναι αναγκαία για την παροχή των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών.
Ε.Σ.Α.
Το «Εθνικό Σχέδιο Αριθμοδότησης», όπως αυτό προσδιορίζεται σε σχετικές αποφάσεις της ΕΕΤΤ.
Προσωπικά Δεδομένα ή Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα
Κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων»)· το ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο είναι εκείνο του οποίου η ταυτότητα μπορεί να εξακριβωθεί, άμεσα ή έμμεσα, ιδίως μέσω αναφοράς σε αναγνωριστικό στοιχείο ταυτότητας, όπως όνομα, σε αριθμό ταυτότητας, σε δεδομένα θέσης, σε επιγραμμικό αναγνωριστικό ταυτότητας ή σε έναν ή περισσότερους παράγοντες που προσιδιάζουν στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του εν λόγω φυσικού προσώπου.
Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων ή Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή.
2. Ορισμοί
Άδεια: Η γενική άδεια παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, χορηγηθείσα από την Ε.Ε.Τ.Τ., με αριθμό 10-133, που κατέχει η Inter Telecom.
Αίτηση: Η αίτηση παροχής υπηρεσιών που υπογράφεται από τον Συνδρομητή ή εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του, συνοδευόμενη από τα απαιτούμενα έγγραφα και δικαιολογητικά.
Αριθμός κλήσης: Ο τηλεφωνικός αριθμός που παραχωρείται στον Συνδρομητή για χρήση των υπηρεσιών.
Συνδρομητής: Φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει σύμβαση με την Inter Telecom για παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
Σύμβαση: Το παρόν κείμενο Γενικών Όρων Χρήσης – Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, μαζί με τα Παραρτήματά του, καθώς και την Αίτηση του Συνδρομητή.
Δίκτυο: Το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο και η υποδομή της Inter Telecom που χρησιμοποιούνται για την παροχή υπηρεσιών.
Τιμοκατάλογος: Ο κατάλογος χρεώσεων των υπηρεσιών, που ενημερώνεται τακτικά από την Inter Telecom.
Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών: Οι υπηρεσίες που παρέχουν διπλής κατεύθυνσης ηχητική επικοινωνία ή άλλες σχετικές υπηρεσίες.
Εξοπλισμός: Συσκευές που πληρούν τις απαιτήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας για πρόσβαση στις υπηρεσίες.
Φορέας: Οποιοσδήποτε φορέας εμπλέκεται στην παροχή ή υλοποίηση των υπηρεσιών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Ε.Σ.Α.: Το Εθνικό Σχέδιο Αριθμοδότησης, όπως ορίζεται από την ΕΕΤΤ.
Προσωπικά Δεδομένα: Σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 (ΓΚΠΔ) και τον Ν. 4624/2019, κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο (υποκείμενο των δεδομένων)· ως ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο νοείται εκείνο του οποίου η ταυτότητα μπορεί να προσδιοριστεί, άμεσα ή έμμεσα, ιδίως με αναφορά σε αναγνωριστικό στοιχείο, όπως όνομα, αριθμό ταυτότητας, δεδομένα τοποθεσίας, διαδικτυακό αναγνωριστικό ή σε έναν ή περισσότερους παράγοντες που χαρακτηρίζουν τη φυσική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του εν λόγω φυσικού προσώπου.
Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων: Κάθε ενέργεια ή σειρά ενεργειών, με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, που γίνεται επί προσωπικών δεδομένων.
3. Προϋποθέσεις Πρόσβασης και Χρήσης των Υπηρεσιών
3.1. Οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών που παρέχονται από την Inter Telecom βασίζονται σε υποδομές δικτύων, τις οποίες δύνανται να διαχειρίζονται τρίτοι πάροχοι δικτύων ή υπηρεσιών ή/και να ανήκουν σε αυτούς (εφεξής «Τρίτοι Πάροχοι»). Ως εκ τούτου, η διαθεσιμότητα, η ποιότητα και η ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών επηρεάζονται και εξαρτώνται από την αξιοπιστία και καλή λειτουργία των εν λόγω δικτύων, τα οποία βρίσκονται εκτός του άμεσου ελέγχου και ευθύνης της Inter Telecom. Ο Συνδρομητής λαμβάνει πλήρη γνώση και ανεπιφύλακτη αποδοχή του γεγονότος ότι ενδέχεται να προκύψουν περιστατικά διακοπής, υποβάθμισης ή δυσλειτουργίας των υπηρεσιών λόγω αιτίων που εντοπίζονται σε τρίτους φορείς.
3.2. Η πρόσβαση και χρήση των υπηρεσιών διαδικτύου και λοιπών ηλεκτρονικών επικοινωνιών από τον Συνδρομητή αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του, ιδίως αναφορικά με την εγκατάσταση, τη διατήρηση και την ορθή λειτουργία του τερματικού εξοπλισμού, καθώς και την κάλυψη των εξόδων που αφορούν την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, τη συνδεσιμότητα και την υποστήριξη της σύνδεσης με τα δίκτυα των Τρίτων Παρόχων. Επιπλέον, η ποιότητα και η απόδοση των υπηρεσιών επηρεάζονται ουσιωδώς από το είδος, την κατάσταση και τη συμβατότητα του τερματικού εξοπλισμού που χρησιμοποιεί ο Συνδρομητής.
3.3. Η ορθή και αδιάλειπτη λειτουργία των υπηρεσιών προϋποθέτει τη συνεχή παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στον σχετικό εξοπλισμό. Σε περίπτωση διακοπής ηλεκτροδότησης ή απώλειας τροφοδοσίας, η Inter Telecom ουδεμία εγγύηση παρέχει για τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών και την εξακολούθηση της παροχής τους.
3.4. Σε περίπτωση διακοπής της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων προς τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (όπως ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική, Αστυνομία) ενδέχεται να επηρεαστεί, ιδίως όταν ο απαραίτητος εξοπλισμός εξαρτάται από τροφοδοσία. Η Inter Telecom παρέχει στον Συνδρομητή σαφή ενημέρωση σχετικά με τα διαθέσιμα μέσα και τεχνικές λύσεις για τη διασφάλιση πρόσβασης σε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης στην περίπτωση αυτή (π.χ. χρήση αδιάλειπτης παροχής ρεύματος - UPS). Ο Συνδρομητής οφείλει να μεριμνά για την εφαρμογή τέτοιων μέτρων, σύμφωνα με τις οδηγίες της Inter Telecom.
3.5. Η χρήση αριθμών τηλεφώνου με γεωγραφικό προσδιορισμό υπόκειται στους περιορισμούς και όρους που ορίζονται στο Εθνικό Σχέδιο Αριθμοδότησης (Ε.Σ.Α.). Εντούτοις, επιτρέπεται η νομαδική χρήση αυτών των αριθμών (χρήση σύνδεσης από διαφορετική γεωγραφική θέση από τη Σταθερή Θέση εγκατάστασής της), εντός των ορίων που προβλέπει το εν λόγω ρυθμιστικό πλαίσιο.
3.6. Η Inter Telecom καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια για την αδιάλειπτη και ποιοτική παροχή των υπηρεσιών της, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία και στις αποφάσεις της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Η Inter Telecom δεν υπέχει ευθύνη για οποιαδήποτε προσωρινή ή μόνιμη διακοπή, καθυστέρηση, υποβάθμιση ή δυσλειτουργία των υπηρεσιών, όταν αυτές οφείλονται, άμεσα ή έμμεσα, σε γεγονότα ή περιστάσεις πέραν του εύλογου ελέγχου ή της ευθύνης της. Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται περιστατικά όπως βλάβες ή διακοπές δικτύων τρίτων παρόχων, τεχνικά ή λειτουργικά προβλήματα μη αποδιδόμενα στην ίδια, φυσικές καταστροφές, γεγονότα ανωτέρας βίας, κυβερνητικές πράξεις ή παραλείψεις, αποφάσεις ή ενέργειες διοικητικών ή δικαστικών αρχών, καθώς και οποιοδήποτε άλλο γεγονός ανεξάρτητο από τη βούλησή της. Ο Συνδρομητής αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι τα ανωτέρω περιστατικά ενδέχεται να επηρεάσουν προσωρινά ή διαρκώς την παροχή των υπηρεσιών, και συμφωνεί ότι η Inter Telecom δεν φέρει ευθύνη, αστική ή άλλη, για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση ζημία, θετική ή αποθετική, απώλεια εσόδων, δεδομένων ή κερδών, ή άλλη συνέπεια που τυχόν προκύψει εξαιτίας των ανωτέρω περιστάσεων, εφόσον η εταιρεία έχει καταβάλει την προβλεπόμενη από το νόμο και τη σύμβαση επιμέλεια.
4. Ενεργοποίηση Υπηρεσιών
4.1. Η διαδικασία ενεργοποίησης των υπηρεσιών εκκινεί από την υποβολή πλήρως συμπληρωμένης και νομίμως υπογεγραμμένης αίτησης εκ μέρους του Συνδρομητή. Η υποβολή δύναται να πραγματοποιηθεί είτε δια ζώσης, με επί τόπου συμπλήρωση και υπογραφή των σχετικών εγγράφων, είτε μέσω ηλεκτρονικών μέσων, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζει η Inter Telecom. Η παροχή των υπηρεσιών ενεργοποιείται μόνο κατόπιν θετικής αξιολόγησης της αίτησης και της πλήρους συμμόρφωσης με τις προϋποθέσεις που θέτει η Inter Telecom, καθώς και το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.
4.2. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να προσκομίσει στην Inter Telecom τα κατά νόμο απαιτούμενα έγγραφα και δικαιολογητικά, τα οποία αποδεικνύουν την ταυτότητα, την κατοικία και τη φορολογική του κατάσταση (όπως δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο, αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας, Αριθμό Φορολογικού Μητρώου – ΑΦΜ), καθώς και οποιαδήποτε άλλα έγγραφα απαιτούνται βάσει της κείμενης νομοθεσίας ή των εσωτερικών πολιτικών της Inter Telecom. Παράλληλα, οφείλει να υπογράψει τα σχετιζόμενα με τη σύμβαση έγγραφα και, εφόσον απαιτείται, τις σχετικές εξουσιοδοτήσεις προς διασφάλιση της νομιμότητας και συμμόρφωσης με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις. Κατά τη διάρκεια της συμβατικής σχέσης, η Inter Telecom δύναται, οποτεδήποτε και σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, να ζητήσει από τον Συνδρομητή την επικαιροποίηση ή συμπλήρωση των στοιχείων και εγγράφων του, προς επαλήθευση της ταυτότητας, της διεύθυνσης, της φορολογικής κατάστασης ή άλλων σχετικών πληροφοριών, με σκοπό τη διατήρηση της ακρίβειας των δεδομένων και τη συμμόρφωση με τις ρυθμιστικές της υποχρεώσεις. Η Inter Telecom δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις ή δυσλειτουργίες τρίτων φορέων, όπως δημόσιων υπηρεσιών ή αρχών.
4.3. Η Inter Telecom διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον Συνδρομητή την παροχή εγγύησης ή άλλου είδους εξασφάλισης πριν από την ενεργοποίηση των υπηρεσιών, με σκοπό την κάλυψη τυχόν οικονομικών απαιτήσεων, ιδίως σε περιπτώσεις αφερεγγυότητας και αυξημένου πιστωτικού κινδύνου. Η μορφή και το ύψος της εγγύησης καθορίζονται με διαφανή κριτήρια και ο Συνδρομητής ενημερώνεται γραπτώς για τους λόγους, τους όρους διατήρησης και τον τρόπο επιστροφής της εγγύησης, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τις ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ. Ο Συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα αμφισβήτησης ή επανεξέτασης της απαίτησης.
5. Διάρκεια και Καταγγελία της Σύμβασης
5.1. Η υπογεγραμμένη αίτηση του άρθρου 4.1, σε συνδυασμό με τους παρόντες Γενικούς Όρους Χρήσης – Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, αποτελούν από κοινού τη Σύμβαση μεταξύ της Inter Telecom και του Συνδρομητή. Η Σύμβαση τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία ενεργοποίησης των υπηρεσιών, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας υπογραφής ή υποβολής της σχετικής αίτησης, έχει δε αρχική διάρκεια, κατά την οποία τα μέρη δεσμεύονται νομίμως.
5.2. Μετά τη λήξη της αρχικής συμβατικής περιόδου, η σύμβαση ανανεώνεται αυτοδικαίως για ίσο χρονικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών με τους ίδιους όρους, εφόσον ο Συνδρομητής: α) εξακολουθεί να κάνει χρήση των υπηρεσιών και β) εξακολουθεί να καταβάλλει τα προβλεπόμενα πάγια τέλη ή άλλες χρηματικές υποχρεώσεις που απορρέουν από τη σύμβαση και γ) δεν γνωστοποιήσει εγγράφως στην Εταιρεία, τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες πριν από τη λήξη της τρέχουσας περιόδου, την πρόθεσή του να μην την ανανεώσει. Η Inter Telecom υποχρεούται να ενημερώνει τον Συνδρομητή, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος πριν από την ανανέωση, για την επικείμενη λήξη της περιόδου, τις συνέπειες της συνέχισης ή μη των υπηρεσιών, καθώς και για το δικαίωμά του να αρνηθεί την ανανέωση. Η ανανέωση της σύμβασης συνιστά παράταση της ισχύουσας σύμβασης και όχι κατάρτιση νέας, εκτός αν τα μέρη συμφωνήσουν διαφορετικά.
5.3. Ο Συνδρομητής δύναται να καταγγείλει τη σύμβαση οποτεδήποτε, αναιτιολόγητα και χωρίς επιβάρυνση, με έγγραφη ειδοποίηση προς την Inter Telecom (μέσω επιστολής ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Η καταγγελία παράγει αποτελέσματα από τη λήψη της από την Εταιρεία, εκτός αν ο Συνδρομητής ορίσει μεταγενέστερη ημερομηνία παύσης των υπηρεσιών. Σε περίπτωση πρόωρης καταγγελίας πριν από τη λήξη της συμβατικής περιόδου, χωρίς υπαιτιότητα της Εταιρείας, ο Συνδρομητής υποχρεούται να εξοφλήσει τις οφειλές που αφορούν το χρονικό διάστημα έως την ημερομηνία διακοπής, καθώς και, εφόσον προβλέπεται, τέλος αποσύνδεσης, σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο. Προπληρωμένα ή εφάπαξ τέλη δεν επιστρέφονται, σύμφωνα με το άρθρο 5.6.
5.4. Η Inter Telecom διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς καταγγελίας της σύμβασης χωρίς καταβολή αποζημίωσης, με προηγούμενη έγγραφη ειδοποίηση του Συνδρομητή, ιδίως στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Μη συμμόρφωση του Συνδρομητή προς τους όρους της σύμβασης ή παράνομη/καταχρηστική χρήση των υπηρεσιών.
- Μη καταβολή οφειλομένων εντός εξήντα (60) ημερών από την προσωρινή διακοπή παροχής υπηρεσιών.
- Πτώχευση, αφερεγγυότητα ή άλλες καταστάσεις που θέτουν σε κίνδυνο την ικανότητα του Συνδρομητή να εκπληρώσει οικονομικές υποχρεώσεις.
- Ύπαρξη πραγματικού ή ενδεχόμενου κινδύνου που θέτει σε κίνδυνο την παροχή ή λειτουργία των υπηρεσιών.
- Ανάκληση, λήξη ή μεταβολή της άδειας λειτουργίας της Inter Telecom από τις αρμόδιες αρχές.
- Πρόκληση τεχνικών προβλημάτων εκ μέρους του Συνδρομητή που παρεμποδίζουν την ομαλή λειτουργία του δικτύου.
Περαιτέρω, μετά την πάροδο ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος της σύμβασης, η Inter Telecom δύναται να προβεί σε καταγγελία λόγω αδράνειας, εφόσον ο Συνδρομητής δεν έχει προβεί σε χρήση των υπηρεσιών για συνεχές διάστημα έξι (6) μηνών και άνω, υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Η Εταιρεία αποστέλλει προηγουμένως έγγραφη ειδοποίηση στον Συνδρομητή, παρέχοντας προθεσμία τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ημερών για επαναδραστηριοποίηση των υπηρεσιών, και
- Η καταγγελία δεν συνεπάγεται οικονομική επιβάρυνση για τον Συνδρομητή, πέραν των οφειλών που έχουν ήδη δημιουργηθεί έως την ημερομηνία λύσης.
Σε περίπτωση καταγγελίας λόγω αδράνειας, τυχόν προκαταβληθέντα πάγια τέλη επιστρέφονται αναλογικά, ενώ εφάπαξ τέλη ή τέλη απόκτησης αριθμών δεν επιστρέφονται.
5.5. Για συμβάσεις που συνάπτονται εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος (διαδικτυακά ή τηλεφωνικά), ο Συνδρομητής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία ενεργοποίησης των υπηρεσιών, χωρίς αιτιολόγηση ή επιβάρυνση, πλην των αναλογικών τελών που αντιστοιχούν σε χρήση υπηρεσιών έως την ημερομηνία υπαναχώρησης.
5.6. Οι χρεώσεις που αφορούν στην απόκτηση αριθμοδοτικών πόρων ή στην παροχή υπηρεσιών ορισμένης χρονικής διάρκειας δύνανται να έχουν εφάπαξ, μη επιστρεπτέο χαρακτήρα, εφόσον ο Συνδρομητής έχει ενημερωθεί σαφώς και εκ των προτέρων για τη φύση και τον χαρακτήρα αυτών. Η εφαρμογή τέτοιων χρεώσεων γίνεται με σεβασμό στις αρχές αναλογικότητας, διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον νομικό και ρυθμιστικό πλαίσιο.
6. Υποχρεώσεις και Ευθύνες της Inter Telecom
6.1. Η Inter Telecom υποχρεούται να διασφαλίζει την ομαλή και αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένων των αποφάσεων και κανονισμών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Η Inter Telecom δεσμεύεται να ενημερώνει τον Συνδρομητή εγκαίρως και επαρκώς, με κάθε πρόσφορο τρόπο, για τυχόν προγραμματισμένες διακοπές λειτουργίας του δικτύου ή των παρεχόμενων υπηρεσιών, με σκοπό τη διευκόλυνση του Συνδρομητή και την ελαχιστοποίηση οποιωνδήποτε δυσλειτουργιών.
6.2. Η Inter Telecom καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την απρόσκοπτη και ποιοτική παροχή των υπηρεσιών της, σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο. Η Inter Telecom φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε θετική ή αποθετική ζημία υποστεί ο Συνδρομητής λόγω πλημμελούς παροχής υπηρεσιών ή διακοπής αυτών, εφόσον αποδειχθεί υπαιτιότητα ή δόλος εκ μέρους της, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα (άρθρα 335 επ.) και την κείμενη νομοθεσία περί τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και προστασίας του καταναλωτή. Η ευθύνη της Inter Telecom δεν εκτείνεται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή περιστάσεων εκτός της εύλογης σφαίρας ελέγχου της, υπό την προϋπόθεση ότι έχει καταβάλει εύλογες προσπάθειες για την αποκατάσταση της υπηρεσίας.
6.3. Η Inter Telecom δεν φέρει ευθύνη για προσωρινές διακοπές ή υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, όταν αυτές οφείλονται σε δίκτυα τρίτων παρόχων ή σε εξωτερικούς, αντικειμενικά απρόβλεπτους παράγοντες, πέραν του εύλογου ελέγχου της. Ωστόσο, δεσμεύεται να λαμβάνει κάθε πρόσφορο και αναγκαίο μέτρο για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων των εν λόγω περιστατικών και να ενημερώνει εγκαίρως τον Συνδρομητή. Ειδικά σε ό,τι αφορά τις κλήσεις προς αριθμούς έκτακτης ανάγκης, η Inter Telecom διασφαλίζει τη δυνατότητα πρόσβασης σύμφωνα με τις τεχνικές δυνατότητες του δικτύου και τις απαιτήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας, παρέχοντας κατάλληλη ενημέρωση στον Συνδρομητή για τυχόν τεχνικούς ή λειτουργικούς περιορισμούς (διαλειτουργικότητα και συμβατότητα των δικτύων και των υποδομών τρίτων φορέων), που ενδέχεται να επηρεάσουν την ποιότητα ή τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας.
6.4. Η Inter Telecom παρέχει υπηρεσίες τεχνικής και λειτουργικής υποστήριξης μέσω του εξειδικευμένου Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (Help Desk), το οποίο έχει ως αποστολή την άμεση ανταπόκριση και την επίλυση των προβλημάτων που ανακύπτουν κατά τη χρήση των υπηρεσιών, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Ο Συνδρομητής δύναται να αναγγέλλει βλάβες, τεχνικές δυσλειτουργίες, σφάλματα ή να υποβάλλει παράπονα σχετικά με την παροχή των υπηρεσιών, είτε τηλεφωνικά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 13790, είτε εγγράφως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , όπου τηρείται σχετικό αρχείο καταγραφής και παρακολούθησης της πορείας επίλυσης. Ωστόσο, η Inter Telecom δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις ή αποτυχίες στην παροχή υποστήριξης που οφείλονται σε τρίτους φορείς, αδυναμίες ή δυσλειτουργίες στον τερματικό εξοπλισμό του Συνδρομητή, ή για περιστατικά εκτός των ρητών αρμοδιοτήτων και του ελέγχου της.
6.5. Η Inter Telecom διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει σε προσωρινή ή οριστική αναστολή, διακοπή ή τροποποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών ή μέρους αυτών, μόνο στις περιπτώσεις που κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο για λόγους ασφάλειας, προστασίας του δικτύου, συμμόρφωσης με διατάξεις νόμου ή κανονιστικές πράξεις, λόγω ανωτέρας βίας ή σε περιπτώσεις επείγουσας ανάγκης. Πριν από κάθε τέτοια ενέργεια, η Inter Telecom υποχρεούται να ενημερώνει τον Συνδρομητή εγγράφως ή με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο (όπως SMS ή email), εκτός αν η άμεση διακοπή επιβάλλεται για την αποτροπή σοβαρής βλάβης ή κινδύνου. Στην τελευταία περίπτωση, η Inter Telecom ενημερώνει τον Συνδρομητή μετά την ενέργεια αμελλητί και του παρέχει πληροφορίες για τη διάρκεια και τις αιτίες πρόκλησής της.
6.6. Ο Συνδρομητής οφείλει να ενημερώνει αμελλητί την Inter Telecom, εγγράφως ή μέσω επικοινωνίας με το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης, για οποιαδήποτε διακοπή, δυσλειτουργία ή υποβάθμιση των παρεχόμενων Υπηρεσιών, αμέσως μόλις αυτή καταστεί αντιληπτή. Η Inter Telecom δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία, απώλεια ή μη παροχή υπηρεσίας που έλαβε χώρα πριν από τη σχετική ενημέρωση, εφόσον δεν είχε προηγουμένως λάβει γνώση της βλάβης ή δεν είχε την τεχνική δυνατότητα να την εντοπίσει αυτοτελώς. Η ευθύνη της Inter Telecom αρχίζει από τον χρόνο της ειδοποίησης του Συνδρομητή και περιορίζεται στην εύλογη προσπάθεια άμεσης αποκατάστασης της αναφερόμενης δυσλειτουργίας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο ισχύον κανονιστικό πλαίσιο και στους παρόντες όρους.
6.7. Ο Συνδρομητής έχει δικαίωμα να προσφεύγει σε εξωδικαστικούς μηχανισμούς επίλυσης διαφορών, καθώς και να υποβάλει αναφορά ή καταγγελία στις αρμόδιες αρχές, συμπεριλαμβανομένων της ΕΕΤΤ και του Συνηγόρου του Καταναλωτή. Η Inter Telecom παρέχει, μέσω του διαδικτυακού της τόπου και των σημείων εξυπηρέτησης πελατών, τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας των αρμόδιων φορέων, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις του Κανονισμού Γενικών Αδειών ΕΕΤΤ.
7. Υποχρεώσεις του Συνδρομητή
7.1. Ο Συνδρομητής φέρει αποκλειστική ευθύνη για την πλήρη, ακριβή, νόμιμη και εμπρόθεσμη συμπλήρωση όλων των προσωπικών και λοιπών στοιχείων που υποβάλλει στην αίτηση εγγραφής, ηλεκτρονικά, εγγράφως ή δια ζώσης, καθώς και για την παροχή όλων των απαιτούμενων από το νόμο δικαιολογητικών εγγράφων. Η παροχή ανακριβών ή ελλιπών στοιχείων αποτελεί παράβαση ουσιωδών όρων της σύμβασης και δύναται να οδηγήσει σε άμεση καταγγελία αυτής.
7.2. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να γνωστοποιεί εγγράφως στην Inter Telecom, εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από τη μεταβολή τους, οποιαδήποτε αλλαγή στα δηλωθέντα προσωπικά ή άλλα στοιχεία του, μέσω συστημένης επιστολής, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ή τηλεομοιοτυπίας (fax). Ελλείψει σχετικής ειδοποίησης, η Inter Telecom έχει το δικαίωμα να θεωρεί έγκυρη οποιαδήποτε κοινοποίηση ή επίδοση πραγματοποιείται στα δηλωθέντα στοιχεία, χωρίς περαιτέρω ευθύνη. Επιπλέον, η Inter Telecom διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση, με άμεση ισχύ, για υπαιτιότητα του Συνδρομητή.
7.3. Ο Συνδρομητής οφείλει να χρησιμοποιεί τις παρεχόμενες Υπηρεσίες, σύμφωνα με τους κανόνες της καλής πίστης, των χρηστών ηθών και τη σχετική εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των διατάξεων περί προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας, προσωπικών δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 - GDPR), καθώς και των κανόνων λειτουργίας των τηλεπικοινωνιακών δικτύων. Απαγορεύεται ρητά κάθε παράνομη, καταχρηστική ή κακόβουλη χρήση, συμπεριλαμβανομένης της πρόκλησης βλάβης στην Inter Telecom, στους παρεχόμενους πόρους ή σε τρίτους, της επέμβασης στο τηλεπικοινωνιακό υλικό ή στην ασφάλεια των υπηρεσιών. Η παραβίαση των εν λόγω υποχρεώσεων δίνει στην Inter Telecom το δικαίωμα άμεσης καταγγελίας της σύμβασης, διατηρουμένων των δικαιωμάτων αποζημίωσης και λήψης παντοίων νόμιμων μέτρων.
7.4. Σε περίπτωση παράβασης των παρόντων όρων ή σχετικών κανονιστικών διατάξεων από τον Συνδρομητή, η Inter Telecom διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει, προσωρινά ή οριστικά και κατά την κρίση της, εν όλω ή εν μέρει, την παροχή των Υπηρεσιών μετά από προηγούμενη έγγραφη ειδοποίηση προς τον Συνδρομητή. Τούτο, προκειμένου να προστατευθεί η ασφάλεια, η ακεραιότητα του δικτύου και των λοιπών χρηστών. Οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη προκύψει από τις παραβάσεις αυτές, βαρύνει αποκλειστικά τον Συνδρομητή, ο οποίος υποχρεούται να αποκαταστήσει πλήρως κάθε ζημία της Inter Telecom και να καταβάλει κάθε αποζημίωση που τυχόν απαιτηθεί. Η Inter Telecom δικαιούται να επιδιώξει την ικανοποίηση των δικαιωμάτων της ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών, αστικών ή ποινικών αρχών και δικαστηρίων.
7.5. Το όνομα χρήστη (username) και ο κωδικός πρόσβασης (password) αποτελούν εμπιστευτικά στοιχεία και χορηγούνται αποκλειστικά για προσωπική χρήση του Συνδρομητή. Ο Συνδρομητής οφείλει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένης της τακτικής αλλαγής κωδικών πρόσβασης και της μη κοινοποίησής τους σε τρίτους, για την αποφυγή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης και χρήσης. Οποιαδήποτε παράνομη χρήση των στοιχείων αυτών πρέπει να γνωστοποιείται αμελλητί εγγράφως στην Inter Telecom. Η Inter Telecom δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη προκύψει από μη εξουσιοδοτημένη χρήση των κωδικών πρόσβασης ή άλλων στοιχείων του Συνδρομητή.
7.6. Σε περίπτωση απώλειας του κωδικού πρόσβασης ή υποψίας μη εξουσιοδοτημένης χρήσης του, ο Συνδρομητής οφείλει να ειδοποιήσει άμεσα και εγγράφως το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Inter Telecom. Μέχρι την επίσημη γνωστοποίηση, κάθε ζημία ή βλάβη που θα προκύψει βαρύνει αποκλειστικά τον Συνδρομητή, ο οποίος αναλαμβάνει πλήρως κάθε ευθύνη για τις συνέπειες της παράτυπης ή παράνομης χρήσης των Υπηρεσιών.
7.7. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να ενημερώνεται τακτικά για τις ισχύουσες τιμές, τους όρους χρήσης, τις πολιτικές απορρήτου και κάθε άλλη σχετική πληροφορία που η Inter Telecom δημοσιοποιεί μέσω του δικτυακού της τόπου ή των επίσημων σημείων πώλησης. Η μη ενημέρωση δεν απαλλάσσει τον Συνδρομητή από τις υποχρεώσεις του.
7.8. Απαγορεύεται η μεταπώληση, η εμπορική εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση των υπηρεσιών που λαμβάνει ο Συνδρομητής κατά τρόπο αντίθετο στη νομοθεσία, στα χρηστά ήθη, στην καλή πίστη και στην πολιτική ορθής χρήσης υπηρεσιών της Inter Telecom, εκτός εάν υφίσταται προηγούμενη και εγγράφως χορηγηθείσα συναίνεση της Inter Telecom.
8. Χρεώσεις - Πληρωμές
8.1. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να καταβάλλει τις οφειλόμενες αμοιβές για τις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και την Τηλεπικοινωνιακή Σύνδεση, σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα Τιμοκατάλογο της Inter Telecom, ο οποίος δημοσιεύεται στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της Inter Telecom και είναι προσβάσιμος σε κάθε Συνδρομητή.
8.2. Η Inter Telecom διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς αναπροσαρμογής των τιμών του Τιμοκαταλόγου, υπό την προϋπόθεση ότι η μεταβολή γίνεται εντός των ορίων της ισχύουσας νομοθεσίας και μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Συνδρομητή.
8.3. Σε περίπτωση αύξησης των τιμών που συνεπάγεται ουσιώδη επιβάρυνση του Συνδρομητή σε σύγκριση με τις προηγούμενες χρεώσεις (εκτός εάν αφορά σε νέες, προαιρετικές υπηρεσίες), ο Συνδρομητής έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση αζημίως εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίηση. Οι μειώσεις τιμών τίθενται σε ισχύ άμεσα, από την ημερομηνία ανακοίνωσης.
8.4. Αναπροσαρμογές τιμών σε χρεώσεις προς αριθμούς, για υπηρεσίες που δεν παρέχονται από την Inter Telecom αλλά μέσω αυτής, κοινοποιούνται με ανάρτηση στον διαδικτυακό τόπο της Inter Telecom. Αν οι χρεώσεις αυτές σχετίζονται με υπηρεσίες της Inter Telecom, εφαρμόζονται οι όροι 8.2 και 8.3.
8.5. Σε περίπτωση χρήσης προπληρωμένων υπηρεσιών, ο Συνδρομητής οφείλει να διατηρεί επαρκές υπόλοιπο στον προσωπικό του λογαριασμό, προκειμένου να καλύψει τις χρεώσεις σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα Τιμοκατάλογο. Η Inter Telecom δεν φέρει ευθύνη για διακοπή υπηρεσιών λόγω ανεπαρκούς υπολοίπου.
8.6. Η Inter Telecom ενημερώνει τον Συνδρομητή όταν η κατανάλωση πακέτων δεδομένων, τηλεφωνία ή μηνυμάτων φθάσει στο 80% και 100% της διαθέσιμης χρήσης, μέσω SMS/μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλου δηλωθέντος από τον Συνδρομητή τρόπου και μέσου επικοινωνίας.
8.7. Η Inter Telecom δικαιούται, μετά την πάροδο της περιόδου για την οποία έχει καταβληθεί αντίστοιχο τέλος χρήσης, να προχωρήσει σε αυτόματη ανανέωση της υπηρεσίας για το ίδιο χρονικό διάστημα, εφόσον η παρούσα σύμβαση είναι σε ισχύ και το διαθέσιμο υπόλοιπο επαρκεί για την κάλυψη της νέας χρέωσης. Σε περίπτωση ανεπαρκούς υπολοίπου, η υπηρεσία μπορεί να διακοπεί αυτομάτως.
8.8. Ο Συνδρομητής έχει τη δυνατότητα μέσω της προσωπικής του σελίδας διαχείρισης στον διαδικτυακό τόπο της Inter Telecom να ενημερώνεται για όλες τις χρεώσεις και την αναλυτική κατάσταση των κλήσεων του, με τη χρήση αποκλειστικών προσωπικών κωδικών πρόσβασης.
8.9. Η Inter Telecom διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε μονομερή, προσωρινή διακοπή παροχής των υπηρεσιών λόγω μη εξόφλησης ληξιπρόθεσμων οφειλών, μετά από προειδοποίηση που αποστέλλεται τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ημέρες πριν τη διακοπή. Επίσης, η οριστική διακοπή των υπηρεσιών μπορεί να πραγματοποιηθεί μετά παρέλευση εξήντα (60) ημερών από την προσωρινή διακοπή, εφόσον η οφειλή παραμένει ανεξόφλητη.
8.10. Σε περίπτωση διακοπής υπηρεσιών, προσωρινής ή οριστικής, ο Συνδρομητής υποχρεούται να εξοφλήσει πλήρως όλες τις εκκρεμείς οφειλές και τα εύλογα και προαναγγελθέντα τέλη επανασύνδεσης, προκειμένου να επαναφέρει τη σύνδεσή του και να αποκατασταθεί η χρήση των υπηρεσιών. Τα τέλη επανασύνδεσης καθορίζονται με σαφήνεια στον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο της Inter Telecom και δεν επιβάλλονται καταχρηστικά ή σε υπερβολικό ύψος, σύμφωνα με τη σχετική νομολογία για την αποφυγή καταχρηστικών όρων σε συμβάσεις καταναλωτή.
8.11. Η Inter Telecom δικαιούται, κατά την απόλυτη και εύλογη κρίση της, να καθορίζει πιστωτικό όριο για τις τηλεφωνικές συνδέσεις του Συνδρομητή ή για το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχει. Σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου αυτού, ο Συνδρομητής ενημερώνεται εγκαίρως και η Inter Telecom έχει το δικαίωμα να εκδώσει σχετικό φορολογικό παραστατικό και να διακόψει προσωρινά την παροχή των υπηρεσιών, έως την πλήρη εξόφληση της οφειλής.
9. Προμήθεια Καρτών SIM
9.1. Η Inter Telecom δύναται να προμηθεύει κάρτες SIM, οι οποίες αποτελούν τεχνικό μέσο παροχής και ταυτοποίησης της υπηρεσίας, με δυνατότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και χορήγησης δεδομένων, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εκάστοτε εμπορικού πακέτου. Οι υπηρεσίες παρέχονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τους παρόντες όρους.
9.2. Η παραγγελία των καρτών SIM πραγματοποιείται κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή και υπό την προϋπόθεση εξόφλησης του αντίστοιχου τιμήματος. Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, αποστέλλεται στον συνδρομητή η κάρτα SIM, σε κατάσταση ανενεργή. Η ενεργοποίηση της κάρτας πραγματοποιείται αποκλειστικά μετά τη συμπλήρωση και υποβολή από τον συνδρομητή της Αίτησης Ενεργοποίησης Κάρτας και Ταυτοποίησης Συνδρομητή, καθώς και την επιβεβαίωση και έγκρισή της από την Inter Telecom, σύμφωνα με τις τεχνικές και κανονιστικές διαδικασίες της. Η Inter Telecom διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί ή να καθυστερήσει την ενεργοποίηση, σε περίπτωση ελλιπών ή ανακριβών στοιχείων ταυτοποίησης ή άλλου τεχνικού/κανονιστικού κωλύματος.
9.3. Ο Συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα, κατά τη διάρκεια ισχύος της σύμβασης, να ζητεί την προσθήκη επιπλέον καρτών SIM, σύμφωνα με τους παρόντες όρους και την εμπορική πολιτική της Inter Telecom, όπως ισχύουν κάθε φορά. Η προσθήκη νέων καρτών SIM μπορεί να πραγματοποιείται κατόπιν έγγραφου ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού αιτήματος του Συνδρομητή (π.χ. μέσω email ή πλατφόρμας συνδρομητή), χωρίς να απαιτείται σύναψη νέας σύμβασης. Οι σχετικοί όροι (π.χ. χρεώσεις, διάρκεια, παροχές) για τις επιπλέον SIM θα είναι όμοιοι με εκείνους της αρχικής σύμβασης, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ των μερών.
9.4. Για κάθε νέα κάρτα SIM που ενεργοποιείται σύμφωνα με το παρόν άρθρο, η Inter Telecom εκδίδει σχετική παραγγελία/παράρτημα ή τιμολόγιο, τα οποία τεκμηριώνουν τη σχετική συναλλαγή και εντάσσονται αυτοδικαίως στο υφιστάμενο έως τότε συμβατικό πλαίσιο. Κάρτες SIM δύνανται να προστεθούν δυνάμει του παρόντος όρου, μόνον κατόπιν προηγούμενης γραπτής έγκρισης της Inter Telecom.
9.5. Η Inter Telecom δεν φέρει ευθύνη για διακοπές ή μειωμένη απόδοση του δικτύου που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή εξωτερικούς παράγοντες, η οποία περιορίζεται μόνο σε περιπτώσεις αποδεδειγμένης υπαιτιότητας, σύμφωνα και με τα οριζόμενα ανωτέρω στο άρθρο 6 των παρόντων όρων. Η Inter Telecom δεσμεύεται να αντικαταστήσει ή να αποζημιώσει αποκλειστικά και μόνο κάρτες SIM που παρουσιάζουν κατασκευαστικό ή λειτουργικό ελάττωμα, το οποίο διαπιστώνεται και της κοινοποιείται εγγράφως, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής, τεκμαίρεται ότι η κάρτα παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και λειτουργικότητα.
9.6. Η κάρτα SIM, ως τεχνικό μέσο παροχής και ταυτοποίησης της υπηρεσίας, υπόκειται σε εγγύηση εύλογου χρόνου λειτουργίας, σύμφωνα με τα συνήθη εμπορικά πρότυπα του κλάδου και υπό την προϋπόθεση ότι η κάρτα χρησιμοποιείται σύμφωνα με τις προδιαγραφές και για τον προβλεπόμενο σκοπό. Η αξιολόγηση της κατάστασης της κάρτας και η επιβεβαίωση της δυσλειτουργίας εναπόκειται στην κρίση της τεχνικής ομάδας της Inter Telecom, η οποία δύναται να ζητήσει την επιστροφή της κάρτας για τεχνικό έλεγχο, πριν από οποιαδήποτε πρόταση επίλυσης.
9.7. Η ευθύνη της Inter Telecom αποκλείεται: α) Σε περιπτώσεις κακής ή ακατάλληλης χρήσης της κάρτας από τον συνδρομητή (π.χ. θραύση, τροποποίηση, έκθεση σε υγρασία, μη συμβατές συσκευές), β) Όταν η δήλωση κατασκευαστικού ελαττώματος υποβάλλεται μεταγενέστερα των δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή, γ) Όταν από το ηλεκτρονικό σύστημα της Inter Telecom προκύπτει, επί αποδείξει, ότι η κάρτα λειτουργεί κανονικά (π.χ. εκπέμπει σήμα, συνδέεται επιτυχώς με δίκτυο, παρουσιάζει δραστηριότητα δεδομένων ή σύνδεσης).
9.8. Κάθε έλλειψη συμφωνημένων ιδιοτήτων ή άλλη μη συμμόρφωση που εκδηλώνεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παράδοση της κάρτας, τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά τον χρόνο της παράδοσης, εκτός εάν αποδειχθεί το αντίθετο ή το τεκμήριο αυτό δεν συμβιβάζεται είτε με το είδος και τον προορισμό του προϊόντος είτε με το χαρακτήρα της έλλειψης συμμόρφωσης.
10. Πώληση και Παραμετροποίηση Εξοπλισμού
10.1. Η Inter Telecom δύναται να διαθέτει προς πώληση τηλεπικοινωνιακό ή συναφή τεχνικό εξοπλισμό (όπως συσκευές VoIP, δρομολογητές, modem, ATA adapters κ.λπ.), ο οποίος συμμορφώνεται με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα πρότυπα που προβλέπονται από την εκάστοτε ισχύουσα εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.
10.2. Η πώληση του εξοπλισμού ολοκληρώνεται με την πλήρη εξόφληση του τιμήματος και την παράδοση ή αποστολή του προϊόντος στον Συνδρομητή. Η κυριότητα μεταβιβάζεται κατά τον χρόνο εξόφλησης, εκτός αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά. Ο κίνδυνος τυχαίας καταστροφής ή φθοράς μετατίθεται με την παράδοση στον Συνδρομητή ή σε μεταφορέα που ενεργεί για λογαριασμό του, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΑΚ.
10.3. Ο εξοπλισμός παραμετροποιείται, εφόσον απαιτείται για τη λειτουργία του με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, πριν από την παράδοση, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα στοιχεία που παρέχει ο Συνδρομητής. Η παραμετροποίηση δεν περιορίζει τη δυνατότητα του Συνδρομητή να επαναφέρει τον εξοπλισμό στις εργοστασιακές ρυθμίσεις ή να τον χρησιμοποιεί με άλλους παρόχους, υπό την προϋπόθεση ότι δεν παραβιάζονται όροι ασφαλείας του δικτύου ή δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας της Inter Telecom.
10.4. Η Inter Telecom ευθύνεται για κάθε έλλειψη συμφωνημένων ιδιοτήτων ή μη συμμόρφωση του εξοπλισμού προς τους όρους της σύμβασης, σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να γνωστοποιεί εγγράφως κάθε ελάττωμα ή μη συμμόρφωση εντός ευλόγου χρόνου από τη διαπίστωσή του. Οι όροι 9.5 έως 9.8 του παρόντος εφαρμόζονται αναλογικά.
10.5. Σε περίπτωση διαπιστωμένης έλλειψης συμμόρφωσης, ο Συνδρομητής δικαιούται, χωρίς επιβάρυνση, σε αποκατάσταση ή αντικατάσταση του εξοπλισμού εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και χωρίς σημαντική ενόχληση. Εάν η αποκατάσταση ή αντικατάσταση είναι αδύνατη ή δυσανάλογα επιβαρυντική για την εταιρεία, ο Συνδρομητής δύναται να ζητήσει αναλογική μείωση τιμήματος ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης. Οι όροι 9.5 έως 9.8 του παρόντος εφαρμόζονται αναλογικά.
10.6. Η Inter Telecom δεν υπέχει ευθύνη για ελαττώματα ή δυσλειτουργίες που οφείλονται σε κακή ή μη σύμφωνη με τις οδηγίες χρήση, σε επέμβαση τρίτων, σε έκθεση σε ακατάλληλες συνθήκες, ή σε συνδυασμό με μη πιστοποιημένο εξοπλισμό. Οι όροι 9.5 έως 9.8 του παρόντος εφαρμόζονται αναλογικά.
10.7. Τυχόν παρεχόμενη εμπορική εγγύηση από την Inter Telecom ή τον κατασκευαστή δεν θίγει τα εκ του νόμου δικαιώματα του Συνδρομητή που απορρέουν από τις διατάξεις περί ευθύνης του πωλητή για ελαττωματικά προϊόντα και μη συμμόρφωση αγαθών, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τον ν. 2251/1994 και το π.δ. 131/2003, σε συμμόρφωση με την Οδηγία (ΕΕ) 2019/771. Οι όροι 9.5 έως 9.8 του παρόντος εφαρμόζονται αναλογικά.
10.8. Εφόσον ο εξοπλισμός παραδίδεται προς προσωρινή χρήση ή μίσθωση, εφαρμόζονται αναλογικά οι διατάξεις περί μίσθωσης πραγμάτων κατά τον ΑΚ, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στη σύμβαση ή σε ειδικό παράρτημα.
11. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Η Inter Telecom επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των Συνδρομητών της, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων - ΓΚΠΔ), καθώς και του ν. 4624/2019, όπως εκάστοτε ισχύουν. Η συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των Συνδρομητών πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο για νόμιμους σκοπούς, όπως: (1) η νόμιμη ταυτοποίηση και επαλήθευση του υποψήφιου συνδρομητή πριν τη σύναψη της σύμβασης· (2) η σύναψη, εκτέλεση και διαχείριση της σύμβασης παροχής υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης, της τροποποίησης, της βελτιστοποίησης, της αναβάθμισης και της τιμολόγησης της υπηρεσίας· (3) η ασφάλεια δικτύου και υπηρεσιών, καθώς και η πρόληψη και αντιμετώπιση απάτης, κατάχρησης ή παράνομης χρήσης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών· (4) η ικανοποίηση αιτημάτων υποστήριξης και η τεχνική/διοικητική εξυπηρέτηση του συνδρομητή· (5) η υποχρεωτική συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών, ταυτοποίησης συνδρομητών και τήρησης υποχρεωτικών αρχείων, συμπεριλαμβανομένων των εταιρικών υποχρεώσεων φορολογικού χαρακτήρα (6) η διερεύνηση περιστατικών ασφάλειας, καταγγελιών ή ύποπτης δραστηριότητας· (7) η διενέργεια εσωτερικών ελέγχων, καθώς και η διασφάλιση ποιότητας και τήρηση των κανονιστικών υποχρεώσεων της εταιρείας· και (8) η προστασία των εννόμων συμφερόντων της εταιρείας και των συνδρομητών της, στο βαθμό που τα συμφέροντα αυτά δεν υπερισχύουν έναντι των δικαιωμάτων των υποκειμένων των δεδομένων.
Η Inter Telecom διατηρεί το δικαίωμα να γνωστοποιεί ή να διαβιβάζει προσωπικά δεδομένα του Συνδρομητή προς αρμόδιες δημόσιες, δικαστικές ή εισαγγελικές αρχές, εφόσον η χορήγηση των δεδομένων αυτών ζητηθεί νομίμως, κατόπιν έκδοσης σχετικής πράξης ή παραγγελίας, υπό την προϋπόθεση τήρησης των διαδικαστικών και ουσιαστικών εγγυήσεων που προβλέπονται από το εθνικό και ενωσιακό δίκαιο.
Ο Συνδρομητής διαθέτει και δύναται να ασκήσει όλα τα απορρέοντα από τον ΓΚΠΔ δικαιώματά του και, ειδικότερα: δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που τον αφορούν, δικαίωμα διόρθωσης ανακριβών ή ελλιπών δεδομένων, δικαίωμα διαγραφής ("δικαίωμα στη λήθη") όταν δεν συντρέχει νόμιμος λόγος διατήρησής τους, δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας, καθώς και, υπό προϋποθέσεις, δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία ή φορητότητας των δεδομένων.
Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, εφαρμόζεται η Πολιτική Απορρήτου της Inter Telecom, η οποία είναι διαθέσιμη στον επίσημο ιστότοπό της, ακολουθώντας τον σύνδεσμο, ή κατόπιν σχετικού αιτήματος του Συνδρομητή.
